dinsdag 4 maart 2014

Water

Vorig jaar september schreef ik over onze douchetimer en de besparing daarvan op water en gas. Die besparing was groot. De timer scheelde ons ongeveer 3.000 liter water en flink wat gas.

Maar goed, we hebben natuurlijk niet de discipline gehad om de timer te blijven gebruiken, eind oktober zijn we ermee gestopt :(

Zie hieronder wat het effect daarvan is:

November en December zaten we direct weer op ons oude gemiddelde van 13m3 per maand ipv 10m3 per maand.
Ofwel 3.000 liter per maand meer verbruikt!

Binnenkort maar weer eens een maandje met de timer beginnen!

Gebruiken jij (continu) een douchetimer?


3 opmerkingen:

  1. Ik zet de timer van mijn mobiel wel eens… Maar soms ook niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wij gebruiken ook een timer, maar wel constant ;) Heel af en toe als ik me neit zo lekker voel iets langer, maar normaal gewoon 5 minuten en soms maak ik er een sport van om sneller klaar te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lekker dat je er een sport in ziet om kort te douchen! Ik wou dat wij dat hadden :)

      Verwijderen