maandag 2 december 2013

Verdienen met Marktplaats

Weer eens wat dingen op Markt.plaats verkocht:

- Een speelgoedolifant die in de weg stond : 10,-
- 4 kastdeurtjes van een kast die in elkaar gestort was : 20,-
- 2 * een 5kg dumbell die ik nog nooit gezien had op zolder : 7,50

Toch weer bijna 40,- euro. Door dit soort kleine verkopen komt gelijk de zin weer naar boven om alle "troep" in je huis weer eens na te lopen. Fotootje maken, tekstje typen en klaar..

Ik sta er elke keer weer van te kijken wat alles bij elkaar opbrengt, terwijl je het vroeger gewoon weg zou gooien..

4 opmerkingen:

  1. De app is hiervoor ook heel handig, dan hoef je de foto's niet Est via de computer te doen, maar maak je die via de app met je telefoon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, dat is waar. (Helaas) heb ik tegenwoordig een windows phone, waar dus geen mp app voor te vinden is haha. De app werkt idd sneller, maar zo gaat het ook wel min of meer.

      Verwijderen
  2. Goed bezig, vooral aan het verkopen van kastdeurtjes van een ingestorte kast zou ik niet zo snel denken. Toch weer mooi meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker mooi meegenomen. Eigenlijk kan je alles wat je "over hebt" wel op Marktplaats zetten, merk ik. Het is maar net hoeveel moeite je voor de verkoop wil doen.. Ik heb er niet zoveel moeite mee om ook de kleine dingen erop te zetten. Maar kan me zo voorstellen dat niet iedereen elk oud fotolijstje oid erop zet...
      Maar het loont beter dan de vuilnisbak!

      Verwijderen