vrijdag 8 november 2013

Kleine (telecom) besparing

Via mijn werk heb ik een databundel van 450mb; 50mb hiervan is gratis, 400mb betaal ik voor. Dit kost 8,55 euro per maand en wordt van mijn salaris ingehouden.

Nu heb ik afgelopen twee maanden eens gelet op mijn mobiele dataverbruik en bleek dat ik zo rond de 100mb per maand zat. Dus 350mb wel betaald maar ongebruikt. Ik gebruik eigenlijk alleen Whatsapp en wat mail onderweg, verder niets. De 50mb die we van het werk gratis krijgen is voor mij voldoende.

Dus de 400mb bundel heb ik maar eens opgezegd. 

Scheelt, per december of begin 2014, weer 8,55 euro per maand. Toch weer 100,- euro op jaarbasis en dat is weer 2 weken "gratis" boodschappen doen.

1 opmerking:

  1. Goed bezig! Het is alleen maar jammer om dat geld elke maand voor niets uit te geven, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen