dinsdag 1 oktober 2013

Kanaal Digitaal

Ga nooit in zee met bovenstaande satelliet-televisie provider. 

Vorig jaar mei een 2 jarig contract afgesloten voor 14,95 euro per maand. Dit werd echter na een jaar zonder communicatie verhoogd naar 15,95 euro per maand. Hier was ik het op de niet toegelichte / non communicatie wijze niet mee eens en mailde een bezwaar. Omdat ik echter niet binnen een maand na prijsverhoging contact had gezocht met CD, zat ik aan de nieuwe prijs vast.

Nu is er per deze maand wederom een prijsverhoging doorgevoerd: hetzelfde abonnement kost nu (1 jaar na afsluiten) 16,95 euro. Dus 2 euro per maand prijsstijging ZONDER DIT TE COMMUNICEREN. Ze schrijven het gewoon van je rekening af. Geen mail, brief of wat dan ook gaat eraan vooraf.

Kortom, direct gebeld met CD en de hele mikmak opgezegd; dat ging dan wel weer snel gelukkig.
Maar bij hoog en laag beweert CD mij op de hoogte hebben gesteld van prijswijziging(en)... Wat een stelletje boeven zijn dat zeg..

We hebben nu/binnenkort dan even geen TV meer, maar dat keken we toch al niet zoveel.. Scheelt weer 14,95, oh nee 15,95... oh nee 16,95 euro per maand.

2 opmerkingen:

  1. Heb je al gehoord van Netflix? :) Voor 8,95 per maand kan je daar allerlei series en films kijken (on demand)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gehoord en gezien: erg leuk.. Toch vind ik live televisie nog erg leuk (DWDD/Voetbal/etc)... Moet nog even kijken hoe en wat we gaan doen..
      Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen