dinsdag 16 juli 2013

Wat gaan we doen?

Het is 16 juli 2013 en vandaag ben ik deze blog begonnen, genaamd: Lekker Leven met Lagere Lasten.

Doel van de blog is om inzicht te geven in het kosten en inkomsten van ons gezin.

Ons gezin bestaat uit mijn vrouw (3.5 dagen werk), mijzelf (5 dagen werk) onze zoon van bijna 3 en een kleintje op komst.

Door de crisis gaan wij veel bewuster met uitgaven en kosten om en besparen daar waar mogelijk. Met als achterliggende gedachte altijd: besparen prima, maar het comfort of plezier mag niet minder worden.

De afgelopen twee jaar hebben we veel slagen gemaakt qua besparingen. Denk daarbij aan verzekeringen, abonnementen, vakanties, isolatie van ons huis en vele andere zaken. Daardoor is niets veranderd aan ons leefcomfort, maar houden we wel veel meer geld over om te sparen.

Hoe dat allemaal is gelopen en hoe we nu leven zal ik in de aankomende berichten toelichten.

1 opmerking:

  1. Goedemorgen, bij 'Elke euro telt' zag ik jouw reactie dus ik kwam even hier kijken. Zal je nu regelmatig blijven lezen dan ook, altijd leuk en nuttig om misschien nieuwe ideeën op te doen.
    Succes met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen